SKU
SIT-090M301MEC001

Siodło SELLE ITALIA GT-1, Flow L (id match L2), FeC Alloy Rail, EVA, 294g (NEW 2025)

239,90 zł

Stan magazynowy:

W magazynie

PRODUCENT: SELLE ITALIA

3-5 DNI

Wysyłka do 5 dni roboczych od zaksięgowania płatności.

Specyfikacja produktu

Szczegóły produktu

Więcej informacji
SKU SIT-090M301MEC001
Dostępność 3-5 DNI
Producent SELLE ITALIA
Rozwiń
Product Parameter Image
Opis produktu
GT-1 Flow L

Kolejny krok w ewolucji.
Wybierz wygodniejsze dojazdy do pracy dzięki siodełku GT-1 - lekkiemu i zapewniającemu wsparcie, wykonanemu z naszym innowacyjnym i ekologicznym systemem Lock-On, czyli technologią, w której stworzyliśmy siodełko bez użycia kleju, co znacznie ułatwia jego recykling.

GT-1 to idealne siodełko do dojazdów do pracy i na późniejsze spotkania z przyjaciółmi. Poszycie i wyściółka z pianki EVA zapewniają odpowiednie wsparcie bez niepotrzebnego zwiększania ciężaru, co czyni je idealnym wyborem dla rowerów miejskich i trekkingowych. Otwarta skorupa poprawia komfort, łagodząc ucisk w okolicy krocza. Zaprojektowane z wykorzystaniem naszego innowacyjnego i przyjaznego dla środowiska systemu Lock-On, GT-1 jest produkowane bez użycia klejów, co znacznie ułatwia recykling w porównaniu z innymi siodłami dostępnymi na rynku. Otrzymujesz pełną wydajność i znacznie mniejszy wpływ na środowisko.

idmatch: L2
Waga: 294g
Pokrycie: EVA
Wymiary: 180mm x 250mm
Pręty siodła: FeC Alloy Ø7mm
Przeznaczenie: Rowery elektryczne e-bike, trekking, rowery miejskie

Technologie:

FEC ALLOY 7mm
Pręty siodła wykonane z wytrzymałego i giętkiego stopu z żelaza i włókna węglowego, o średnicy 7 mm.

EVA
Odpowiednia ilość wsparcia bez dodawania niepotrzebnego ciężaru.

DOUBLE LOCK ON SYSTEM
Wyprodukowane bez użycia jakichkolwiek klejów. Łatwiejszy recykling przy mniejszym wpływie na środowisko.


Co to jest ID Match?

Napisany do tego celu przez informatyków Selle Italia specjalny program komputerowy, pozwala na dopasowanie odpowiedniego modelu siodła do indywidualnych potrzeb kolarza. Pomysł Włochów wyróżniać ma zastosowanie tzw. pomiaru kilkufazowego, do którego wymagane będzie wprowadzenie odpowiednich danych jak: wiek, płeć, waga, wzrost, dystans pokonywany w sezonie, kąt kręgosłupa (pozycja na rowerze), rozstaw kości miednicowej, obwód ud itp. do wspomnianego programu komputerowego. Z myślą o zastosowaniu idMatch powstał nowy model Flite, który wraz z systemem był testowany w najlepszych włoskich i szwajcarskich sklepach oraz przez światową czołówkę kolarstwa.

Szczegóły: Wszyscy wiemy jak trudno jest sobie do pasować odpowiednie siodełko. I nie chodzi tu o podstawowy wyznacznik komfortu jakim jest miękkość siodełka, tylko chyba najważniejszy parametr jakim jest szerokość siodełka. Wąskie czy szerokie? Pytanie jest istotne, za wąskie siodło spowoduje że będziemy mieli poczucie że siedzimy na tzw. „miękkich” częściach ciała. Za szerokie spowoduje poczucia siedzenia na „kanapie” i duże prawdopodobieństwo obcierania udami o krawędzie.

Producenci siodeł wyszli nam naprzeciw podsadzając nam żelowe poduszki które mają zlokalizować guzy kulszowe lub próbując określić pozycję guzów kulszowych poprzez naszą sprężystość. Te wszystkie metody są w miarę skuteczne ale opierają się na jednym parametrze, nie są to metody do końca dokładne. Selle Italia z systemem IDMatch postanowiła podejść do tematu bardziej kompleksowo i nie opierać sytemu pomiaru tylko na jednym parametrze a na trzech, co daje bardziej dokładne wyniki. Podstawą są wyniki trzech pomiarów i system IDMatch na stronie internetowej.

Mierzy się następująco: szerokość między krętarzami (jest to odległość mierzona po zewnętrznej części kości udowych), obwód uda i pozycja miednicy. Na podstawie pomiaru szerokości między krętarzami którą uzyskujemy za pomocą specjalistycznej miarki uzyskujemy szerokość między guzami kulszowymi, czyli parametr określający szerokość siodełka. Drugim parametrem który jest mierzony jest obwód uda, jest to istotne szczególnie dla osób które wąsko prowadzą kolana podczas jazdy i obcierają udami o siodełko. Trzecim i ostatnim jest mierzenie pozycji miednicy przy skłonie do przodu, pozwala to kreślić czy potrzebne jest siodełko z dziurą bądź bez. Wyniki powyższych pomiarów są wpisywane na stronę IDMatch gdzie po dokonaniu przeliczeń system sugeruje odpowiednie dla nas siodełko. Siodełka są podzielone na kategorie S1,S2, S3 i L1, L2, L3. Siodełka z kategorii S to siodełka wąskie, kategoria L to siodełka szerokie, cyfra po literze oznacza czy siodełko powinno być z dziurą i z jak dużą.

Od 2013r. wszystkie siodła Selle Italia będą sprzedawane z oznaczeniem do której kategorii przynależą. System przy podaniu końcowego wyniku proponuje siodła z tej samej kategorii ale w różnym przedziale cenowym, czyli na każdy budżet. Cały pomiar trwa ok. 1min i może być bez problemu wykonany warunkach sklepowych.


o marceSELLE ITALIA
Lider w projektowaniu siodeł od 120 lat.
Wspaniała przygoda Selle Italia rozpoczęła się na obrzeżach Mediolanu, w miasteczku Corsico w 1897 roku. Firma Selle Italia została pierwotnie założona w celu produkcji siodełek do rowerów używanych w codziennym transporcie.
W tamtych czasach samochody były dla większości osób niedostępne a rower stanowił dla wielu środek transportu. Przenosząc się do lat siedemdziesiątych, samochód zastąpił rower jako podstawowy środek transportu a jazda na rowerze kojarzyła się bardziej z zajęciem sportowym. Rodzina Bigolin przejęła Selle Italia i rozpoczęła trajektorię w górę, doprawadzając Selle Italia na szczyt dzięki ciągłym innowacjom produktowym, obejmującym nowe techniki konstrukcyjne i wykorzystanie nowych materiałów. Ta innowacja, pionierstwo i wizja sprawiły, że Selle Italia jest uznanym numerem 1 wśród wysokiej klasy siodełek rowerowych na całym świecie.