SKU
3371000
Opona Pirelli Cinturato Velo TLR 35-622 (700x35C)
349,00 zł
Stan magazynowy:
Brak danych
Specyfikacja produktu
SKU | 3371000 |
---|---|
Dostępność | 3-5 DNI |
Producent | Pirelli |
Na rowerze | Koła |
Kolor wiodący | Czarny |
Przeznaczenie | Gravel |
Typ produktu | Opona rowerowa |
Opis produktu
Opona Pirelli Cinturato Velo TLR
Pirelli Cinturato Velo TLR to opona do roweru typu Gravel czy Adventure. Przy tworzeniu modelu użyto mieszanki SmartNET Silica, która zwiększa przyczepność – nawet na mokrej nawierzchni. Wydrążenia w bieżniku przystosowują go do szutrów i żwiru, a także pozwalają szybko odprowadzać wodę podczas deszczu. Model jest przygotowany do konwersji do systemu bezdętkowego (Tubeless Ready). Dzięki temu można obniżyć masę i użyć niższego ciśnienia w razie potrzeby. Za odporność opony odpowiada technologia Armour – odpowiednia na długie dystanse. Włókna aramidowe skutecznie chronią ogumienie przed przebiciem, a nylon jest gwarancją długiej żywotności. Oplot 60 TPI wzmacnia odporność opony na ewentulane uszkodzenia.
Przeznaczenie: rower typu Gravel
Na drogi: szutrowe, żwirowe, asfaltowe
Na warunki: mokre i suche
Rozmiar: 28 cali
Oplot: 60 TPI
Szerokość (w zależności od wybranego modelu): 26C, 28C, 32C, 35C
Ochrona antyprzebiciowa: włókna aramidowe
Technologie: Tubeless Ready, SmartNET Silica, ICS, FGD
Masa: 290 g (26C), 320 g (28C), 350 g (32C), 390 g (35C)
Wersja Tubeless Ready (TLR):
Technologia Tubeless Ready sprawia, że opona jest przygotowana do konwersji na model bezdętkowy. Pozwala to nie tylko na redukcję masy, ale także zwiększenie odporności na przebicia i możliwość użycia niższego ciśnienia. Takie rozwiązanie przydaje się, jeśli rowerzysta ma zamiar zwiększyć przyczepność w terenie lub ograniczyć opory toczenia.
Kompatybilność z obręczami Hookless: tak
Mieszanka:
Mieszanka SmartNET Silica zapewnia lekkość i minimalne opory toczenia, które są niezbędne dla szybkiej jazdy szosowej. Bieżnik gwarantuje wysoką przyczepność na zakrętach – również na wilgotnej nawierzchni.
Włókna nano sprawdzają się na mokrym asfalcie, a profil bieżnika i konstrukcja ścianek bocznych ułatwiają zachowanie kontroli podczas osiągania najwyższej prędkości.