Nova Ride wózek przerzutki OSPW Shimano GRX 810-815 (Di2) - Niebieski
Stan magazynowy:
Brak danych
UWAGA! PRODUKT NA ZAMÓWIENIE
Produkt ma oznaczenie dostępności N/Z co oznacza, że nie mamy go w tym momencie na stanie i nie zweryfikowano jego dostępności u dostawcy.
Możesz złożyć zapytanie o produkt, a my skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie w celu ustalenia szczegółów jego realizacji.Karbonowy wózek tylnej przerzutki wyposażony w górne kółko o rozmiarze 14 zębów celem maksymalizacji precyzji zmiany przełożeń oraz dolne kółko o rozmiarze 17 zębów z aluminium 7075.
Specyfikacja produktu
SKU | N2R004-Niebieski |
---|---|
Waga | 0.000000 |
Dostępność | N/Z |
Na rowerze | Układ napędowy |
Kolor wiodący | Niebieski |
Przeznaczenie | Gravel |
Typ produktu | Części zapasowe, akcesoria, dodatki |
Kompatybilność | Shimano |
Nova Ride wózek przerzutki OSPW Shimano GRX 810-815 (Di2) - Niebieski
Typ produktu: Części zapasowe, akcesoria, dodatki
Przeznaczenie: Gravel
Kompatybilność: Shimano
Kolor: Niebieski
Karbonowy wózek tylnej przerzutki wyposażony w górne kółko o rozmiarze 14 zębów celem maksymalizacji precyzji zmiany przełożeń oraz dolne kółko o rozmiarze 17 zębów z aluminium 7075.
Obydwa kółka posiadają uszczelnione łożyska ceramiczne. Zwiększony rozmiarze dolnego kółka zapewnia większy kąt pomiędzy kolejnymi ogniwami łańcucha dzięki czemu zwiększana jest sprawność układu napędowego i zmniejszony opór.
TA WERSJA WÓZKA , NOVA CARBON CERAMIC DERAILLEUR CAGE JEST KOMPATYBILNA TYLKO Z SHIMANO GRX 810-815(DI2) + ULTEGRA RD-RX 800-805 (DI2)
Uwaga:
Wersja Nova carbon ceramic GRX 810-815 jest kompatybilna z Shimano Ultegra RD-RX 800-805(Di2)
Nie jest kombatybilna z GRX 812-817
Rekomendujemy max kasetę:
34T zęby dla wersji – GRX 810-815.
KONSERWACJA:
Nie mamy żadnych szczegółowych zasad określających jak często należy czyścić łożyska. Nasze uszczelnione łożyska zabezpieczone są osłonami ze stopu co zapewnia im dłuższą żywotność. Zaprojektowaliśmy te części w taki sposób, abyś nie musiał martwić się ani zabrudzeniami ani problemami technicznymi. Do nakładania łożysk nie są wymagane żadne smary, same łożyska nie wymagają smarowania. Podczas jazdy między osłoną a łożyskami może dostać się brud, który można usunąć wodą lub odtłuszczaczem. Łożyska są w pełni ceramiczne i uszczelnione, więc rzeczywiście nie ma ryzyka utleniania i rdzewienia. Nie zaleca się stosowania lubrykantów i smarów.