Tylko %1 pozostał
SKU
N2R105

Nova Ride wózek przerzutki OSPW Shimano 105 R7000 Series

As low as 1 100,00 zł

TYP: Części zapasowe, akcesoria, dodatki

PRZEZNACZENIE: Szosa

KOLOR: Czarny, Pomarańczowy, Złoty, Srebrny, Fioletowy, Niebieski, Czerwony

DARMOWA WYSYŁKA

Zamówienie z tym produktem wyślemy za darmo.

Karbonowy wózek tylnej przerzutki wyposażony w górne kółko o rozmiarze 14 zębów celem maksymalizacji precyzji zmiany przełożeń oraz dolne kółko o rozmiarze 17 zębów z aluminium 7075.

Specyfikacja produktu

Szczegóły produktu

Więcej informacji
SKU N2R105
Na rowerze Układ napędowy
Przeznaczenie Szosa
Typ produktu Części zapasowe, akcesoria, dodatki
Kompatybilność Shimano
Rozwiń
Opis produktu

Nova Ride wózek przerzutki OSPW Shimano 105 R7000 Series

Typ produktu: Części zapasowe, akcesoria, dodatki
Przeznaczenie: Szosa
Kompatybilność: Shimano
Kolor:

Karbonowy wózek tylnej przerzutki wyposażony w górne kółko o rozmiarze 14 zębów celem maksymalizacji precyzji zmiany przełożeń oraz dolne kółko o rozmiarze 17 zębów z aluminium 7075.

Obydwa kółka posiadają uszczelnione łożyska ceramiczne.  Zwiększony rozmiarze dolnego kółka zapewnia większy kąt pomiędzy kolejnymi ogniwami łańcucha dzięki czemu zwiększana jest sprawność układu napędowego i zmniejszony opór.

TA WERSJA WÓZKA DZIAŁA TYLKO I WYŁĄCZNIE Z SHIMANO 105 R7000 SERIES

Uwaga  : 

  • wózek nie jest kompatybilny ze starszymi wersjami Shimano 11-speed R6800 & R9000 Series .
  • wózek nie jest kompatybilny z Shimano 12-speed R8100 & R9200 Series version.
  • Wózek nie jest kompatybilny z Ultegra RD RX800 & RX805.

Zalecamy używanie nowego łańcucha

Rekomendujemy największą kasetę 32T

Pomimo że z wyglądu wózki Shimano 105, Ultegra/ Dura Ace 11S są podobne do wersji Shimano Ultegra/Dura Ace 12S to nie są ze sobą kompatybilne!!!!

KONSERWACJA:

Nie mamy żadnych szczegółowych zasad określających jak często należy czyścić łożyska. Nasze uszczelnione łożyska zabezpieczone są osłonami ze stopu co zapewnia im dłuższą żywotność. Zaprojektowaliśmy te części w taki sposób, abyś nie musiał martwić się ani zabrudzeniami ani problemami technicznymi. Do nakładania łożysk nie są wymagane żadne smary, same łożyska nie wymagają smarowania. Podczas jazdy między osłoną a łożyskami może dostać się brud, który można usunąć wodą lub odtłuszczaczem. Łożyska są w pełni ceramiczne i uszczelnione, więc rzeczywiście nie ma ryzyka utleniania i rdzewienia. Nie zaleca się stosowania lubrykantów i smarów.