Orbea WILD - rower elektryczny MTB Enduro
WILD JEST DLA LUDZI, KTÓRZY NIE AKCEPTUJĄ NICZEGO INNEGO NIŻ NAJLEPSZY E-ROWER O NAJLEPSZEJ PRZEJAZDOWOŚCI.
W dążeniu Wild do osiągnięcia ostatecznej przewagi w prowadzeniu, to kompromisy, których nie mogliśmy zaakceptować, doprowadziły do opracowania naszego systemu Secure Battery System (SBS), co oznacza, że bateria jest sztywno zamocowana na miejscu, a struktura ramy jest podobna do Twojego ulubionego roweru bez napędu elektrycznego. Bateria Wilda może być zdejmowana w celu konserwacji, ale do ładowania musi być pozostawiona na swoim miejscu.
POZA MOCĄ
Moglibyśmy powiedzieć ci, że Wild ma najpotężniejszy silnik lub pojemność baterii na rynku. Ale tego nie zrobimy. Wild zabiera nas poza takie błahe rzeczy i wprowadza w świat poza mocą, gdzie jazda jest najważniejsza, a trasy są nieskończone i pełne płynności. Zostaw za sobą ciężkie, bezduszne rowery elektryczne i uwolnij swoje Wild.
BUDOWANIE IDEALNYCH ROWERÓW E-MTB
Naszą wizją jest budowa idealnych rowerów e-mtb i to nie jest proste zadanie. Dokładnie opracowaliśmy odpowiednie technologie, połączone z najlepszymi komponentami, i jesteśmy już na dobrej drodze.
MAKSYMALNA WYDAJNOŚĆ. MAKSYMALNA RADOŚĆ.
Wild ujarzmia najdziksze szlaki, ale zawsze daje poczucie życia, energii i zaangażowania, zamiast odłączonej, bezdusznej jazdy, charakterystycznej dla wielu rowerów elektrycznych. Wild jest przede wszystkim fantastycznym rowerem enduro, a sztywność ramy, niższa waga, solidne zawieszenie i geometryczne ewolucje dostosowane do e-rowerów odzwierciedlają to, dając ci pełną kontrolę nad jazdą.
Kluczowe właściwości elektrycznego roweru do enduro - Orbea WILD
Rekomendowane przeznaczenie
ENDURO, TRAIL/BIG MOUNTAIN
Zawieszenie
160-170 MM PRZÓD
160 MM TYŁ
Materiał ramy
KARBON
ALUMINIUM
Dostępne silniki
BOSCH CX / CX-R SMART SYSTEM
Moc baterii
750WH / 625WH
Kolorystyka
3 kolory aluminium
3 kolory karbon + MyO
Dostępne rozmiary
4 rozmiary (S, M, L, XL)
Waga
od 20,9 kg
Orbea WILD - testy, recencje, opinie
Orbea WILD dostępny także w programie MyO
Wybierając modele oznaczone w nazwie jako MyO - a w kolorystyce przez kolor: personalizowany -
masz możliwość zaprojektowania swojego rowerka według własnego uznania. Zupełnie za darmo!
Sprawdź modele Orbea WILD dostępne z wysyłką w 24h
Zobacz wszystkie modele Orbea WILD
Przejdź do strefy marki ORBEA
Sprawdź modele Orbea WILD i odpowiedz sobie na pytanie: czy okiełznasz tę dzikość?
Co warto wiedzieć o elektrycznym MTB Orbea WILD?
ENDUROWA GEOMETRIA
EWOLUCYJNA GEOMETRIA. Dłuższa i bardziej płaska niż kiedykolwiek wcześniej, z niskim prześwitem i krótszą, prostszą rurą podsiodłową, aby pasowała do dłuższych sztyc podsiodeł.
KRÓTKA RURA PODSIODŁOWA. Krótkie rury podsiodłowe i długie sztyce podsiodeł pozwalają wybrać odpowiedni rozmiar ramy. Możesz wybrać preferowaną długość reach, zamiast wybierać rozmiar na podstawie prześwitu.
DŁUŻSZA, NIŻSZA I BARDZIEJ PŁASKA. Doskonała stabilność, naturalne pokonywanie zakrętów i pewność przy dużych prędkościach.
STROMY KĄT RURY PODSIODŁOWEJ. Odpowiednia pozycja pedałowania.
DOSTOSOWANE DO E-ROWERÓW BB DROP. Wysokość suportu i długość korby dostosowane do osiągnięcia lepszych wyników na technicznych podejściach.
SERCE WILD - SYSTEM SMART BOSCH
Najnowsze systemy napędowe BOSCH oferują ostateczną moc, zasięg i responsywność, a także więcej możliwości podłączenia niż kiedykolwiek wcześniej.
BATERIA 750 WH
Dla tych z Was, którzy chcą korzystać z wolności ogromnej wewnętrznej baterii Wild o pojemności 750 Wh, jest ona dostępna we wszystkich rozmiarach. Dodanie dużej baterii do małej ramy nie jest łatwe, często wymaga kompromisu w strukturze dolnej rury lub obszaru suportu, jednak nasz system baterii SBS pozwala nam oferować zarówno większą baterię, jak i zoptymalizowaną strukturalnie ramę.
LŻEJSZA OPCJA - BATERIA 625 WH
Podczas gdy wielu osób będzie chciało korzystać z większej baterii o pojemności 750 Wh, inni wolą lżejszą wagę i niższe koszty mniejszej baterii o pojemności 625 Wh. Dzięki naszemu programowi MyO, który umożliwia dostosowanie roweru do indywidualnych preferencji, możesz dokonać wyboru - 20% mniejsza bateria i o 900 g mniejsza waga.
BEZPRZEWODOWE PILOTOWANIE
Mini-pilot łączy się z kontrolą silnika za pomocą technologii Bluetooth, eliminując kable i złożoność. Łatwo dostępna bateria wystarcza na około rok, a w przypadku awarii można łatwo sterować silnikiem z zamontowanego na górnej rurze panelu kontrolnego.
BOSCH CX-R
WILD M-LTD jest wyposażony w najlżejszą i najmocniejszą jednostkę napędową BOSCH, opracowaną dla EWS-E. Dzięki temu silnikowi możesz mieć takie same doświadczenia z jazdy jak zawodnicy zespołu Orbea Enduro.
STEEP AND DEEP: PONIEWAŻ DŁUGIE SZTYCE PODSIODŁOWE TO JEDYNY SPOSÓB
Wprowadziliśmy Steep and Deep prowadzenie w modelu Rallon i było jasne, że rowerzyści i testerzy uwielbiali dodatkową kontrolę, jaką to zapewniało. Wprowadzenie tego rozwiązania w modelu Wild wiązało się z poważnymi wyzwaniami ze względu na obecność silnika i przełączników, ale jeśli mieliśmy stworzyć najlepiej prowadzący się e-rower, wiedzieliśmy, że musimy to zrealizować. I udało nam się to osiągnąć!
Dzięki swojej krótkiej, prostej rurze podsiodłowej, Wild daje Ci miejsce na wybór długich sztyc podsiodeł we wszystkich rozmiarach.
Opuść siodełko, gdy teren staje się stromy i głęboki - długie sztyce podsiodeł to jedyny sposób.
ZAWIESZENIE FOX
Wild jest wyposażony we wzmocnioną widelec Fox 38 we wszystkich modelach. Fox 38 doskonale sprawdza się w rowerze Wild; jest sztywny i zapewnia kontrolę nawet na najtrudniejszych terenach. Wybór widełek Fox 38 na przednim kole oznacza, że tylnie koło nie spowoduje problemów, których przednie koło nie będzie w stanie rozwiązać.
Naturalna stabilność i bezpieczeństwo Wild doskonale współgrają z lekkością, dostosowywalnością i zwinnością najnowszych fabrycznych amortyzatorów powietrznych od Fox'a.
KINEMATYKA ZOPTYMALIZOWANA POD ROWERY ELEKTRYCZNE
Zawieszenie rowerów elektrycznych jest skomplikowane. Potrzebujemy maksymalnej trakcji, aby poradzić sobie z dodatkową mocą, ale musimy również radzić sobie z nieuniknionymi dużymi uderzeniami, które pojawiają się przy wyższych prędkościach i większej wadze. Jednak magia dzieje się w środkowej części skoku, gdzie rowery spędzają 90% czasu. Tutaj starannie dostrojone zawieszenie może ożywić rower i przywrócić całą zabawę w jazdę. Działanie zawieszenia to ważny element, dlaczego WILD sprawia wrażenie tak naturalnego i zwinnego, dając Ci kontrolę i angażując Cię w jazdę.
KOŁA OQUO
Koła muszą zapewniać odpowiednią kontrolę i wyczucie, aby móc osiągać 100% wydajności przez cały dzień, ale nie mogą kompromisować w kwestii wagi i niezawodności. Uszkodzone koło może oznaczać koniec wyścigu dla profesjonalistów lub długą pieszą wędrówkę do domu dla reszty z nas.
Na trasach enduro rowery i koła są wystawiane na maksymalne obciążenie. Nasza specjalna technologia Enduro Carbon, projektowanie obręczy i wytrzymałe, skręcone szprychy maksymalizują wytrzymałość, podczas gdy konstrukcja obręczy maksymalizuje ochronę przed uderzeniami, zwłaszcza w przypadku koła tylnego.
NOWA GENERACJA RAM ALUMINIOWYCH
Orbea używa technologii produkcji aluminium i materiałów, które są w każdym calu tak zaawansowane, jak w przypadku ram z wółkna węglowego. Wysokiej jakości rury aluminiowe poddawane są procesom wyrównania struktury ziarna, zanim zostaną poddane zaawansowanemu procesowi hydroformowania, co zapewnia precyzyjną kontrolę kształtu i grubości ścianek. Procesy te zwiększają wytrzymałość i pozwalają nam precyzyjnie dostroić sztywność przy jednoczesnej optymalizacji masy ramy. Wiele rur jest podwójnie lub potrójnie cieniowanych, co pozwala zaoszczędzić na wadze w obszarach z dala od naprężeń połączeń i stref spawania.
Modele wyposażone w hydroforowane ramy aluminiowe oznaczane są literką H, i są to:
- WILD H30
- WILD H20
- WILD H10
RAMY KARBONOWE - ORBEA MONOCOQUE RACE (OMR)
Orbea używła najbardziej zaawansowanej technologicznie konstrukcji z włókna węglowego, aby stworzyć najbardziej wyrafinowaną ramę - złożony i żmudny proces, którego wyniki docenisz w siodle.
Ramy Orbea Monocoque Race (OMR) dodają włókna o wysokim module sprężystości i wysokiej wytrzymałości do standardowego układu, aby poprawić stosunek sztywności do masy. Formowanie pęcherza z formami EPS oraz PU główka ramy i wkładki suportu zapobiegają marszczeniu i niezgodnościom w krytycznych strefach, pozwalając na użycie mniejszej ilości węgla przy zachowaniu wytrzymałości.
Modele wyposażone w ramy karbonowe OMR oznaczane są literką M, i są to:
- WILD M20
- WILD M10
- WILD M-TEAM
- WILD M-LTD
WYBRANE ROZWIĄZANIA ZASTOSOWANE W NOWYM WILD
CONCENTRIC BOOST II
Zaktualizowaliśmy nasz udany zestaw koncentrycznych łączników w tylnej osi, który skutecznie oddziela siły hamowania od pracy zawieszenia. Nowy model CB2 ma mniej części, co zmniejsza wagę, zwiększa czułość i dodaje sztywności.
KOKPIT OC
Wild wyposażony jest w kierownice i mostek OC, które upraszczają i integrują prowadzenie kabli, ograniczając wibracje i tarcie, a także oferują odpowiednią sztywność, absorpcję i wytrzymałość, które wymagają agresywni jeźdźcy. Wybór kokpitu OC pozwala nam zaprojektować go tak, aby doskonale współpracował z ramą Wild.
WYDAJNE STOPY ALUMINIUM ORAZ KARBONU
Niezależnie od wybranego materiału możesz być pewien, że Twój Wild to połączenie najbardziej zaawansowanych materiałów, najlepszych projektów i najwyższych standardów produkcji.
USZCZELNIONE, WEWNĘTRZNE KABLE WYGLĄDAJĄ ŚWIETNIE I ZABEZPIECZAJĄ PRZED BRUDEM
Nasz system SIC prowadzi kable w najlepszy sposób przez łożysko sterowe, wewnętrzne prowadnice i niezauważalnie z przedniego do tylnego trójkąta dzięki naszej technologii Cable Pass.